İzleyiciler

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Kina gecesi cekimi...

Ilk çekimimizi geçtigimiz hafta gerçeklestirdik. Heyecanim yok saniyordum fakat, kina gecesinin baslamasindan 1.5 saat önce uyumaya karar verdim. Daha dogrusu beynimi dinlendirmenin, beni rahatlaticagini düsündüm. Tabiiki uyuyamadim ama vakit geçmis oldu.
Saat yedide gece basliyacakti. Biz bir saat öncesinde salondaydik. Gelinin gelmesiyle çekimlere basladik. Heyecanim oraya vardigimda yatismisti.
Neyseki gece yuksek sesli müziklerle basladi. Gayet duzenli insanlari costuran bir dj vardi. Burada ikinci kez bir kina gecesine katiliyordum ve inanamadim burdaki kizlarin her tûr oyun havasina konsantre olmalarina!! Halay havasi hobaaa, roman havasii, dogu ve ankara havasi, damat oyunu ve mezdeke.. Hepsinde saat 7'den 12'ye kadar oynadilar. Hiçbirinde bunda ben oynayamam demediler.
Kina yakildiginda arkadasim, ben demistim yüksek yüksek tepelere ev kirmasinlar , bir yandan gözyaslarini siliyor bir yandan da fotograf çekiyor. (kendisi, evlendikten bir ay sonra Melbourne'a geldi)
Kinalari küçük kutulara koymuslar güzel
Bir sunum
Esliginde

2 yorum:

  1. bunlar nikah şekeri gibi bişi mi ? bayıldım ben bunlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu minik kutularin icinde kina posetleri vardi. Gercektende hersey ozenle hazirlanmisti

      Sil